Димитър Димитров за „Софарма трейдинг“ и регионалната й експанзия

Димитър Димитров от „Софарма трейдинг“ изгради машина за търговия с лекарства с годишен консолидиран оборот от над 700 млн. лв. Сега иска да копира успешния модел и в други страни от региона. „Всеки един участник на фармацевтичния пазар се опитва да влезе в цялата верига – производство, преддистрибуция, ритейл – казва Димитров в интервю за новия брой на Forbes, който е вече на пазара. – Това се налага поради простата причина, че ако държиш цялата линия, ти спокойно можеш да оптимизираш дистрибуционните си разходи и да търсиш ефекта  там, където маржът е най-близо до крайния пациент.“

Специална тема на броя:

Стратегии на успешните мениджъри

Други теми в броя:

Global 2000: Най-големите публични компании в света

10 съвета как да пробиете на чуждите пазари

Най-скъпите брандове в света