Включете и се обадете на бизнес телефония с VoIP

Включете и се обадете на бизнес телефония с VoIP

Един от най-важните въпроси, с които се сблъскват предприемачите в този свързан свят, е как да се осигури възможно най-добрата комуникация между клиентите, служителите и самата компания. В зависимост от големината на фирмата ще зависи от инсталирането на телефонна система, която да позволява комуникация между различните служители и, разбира се, да осигурява високо ниво на обслужване на клиентите и достъпност. Но знаете ли, че днес VoIP телефонната система може да предложи много повече и всъщност е незаменима за обслужване на най-високо ниво?

Защо VoIP телефонна система?

Времето, когато телефонната връзка можеше да се осъществи само с физически проводник, отдавна е минало. Все повече европейски компании правят крачка към бизнес VoIP решения, така че традиционните телефонни линии все повече остават в миналото. Но защо възходът на VoIP е неудържим? Има няколко причини за това. Не на последно място, разходите са просто много по-ниски. В края на краищата не се изисква поддръжка на физическа телефонна централа, по принцип могат да я използват неограничен брой служители, а таксите за разговори са по-ниски. Освен това VoIP лесно се увеличава или намалява, което е идеално за бързоразвиващи се или сезонни компании например. Но VoIP телефонната система е интересна не само заради тези икономически предимства.

Работата от дома става по-лесна

По време на кризата с короната още веднъж стана ясно, че възможността да се работи от дома и от офиса е от съществено значение за всяка компания. С VoIP телефонна система служителите могат да се обаждат и да бъдат викани и от дома си с фиксиран номер на мобилния телефон. Фиксираният служебен номер може да бъде пренасочен към мобилния телефон, а администраторът може дистанционно да регулира настройките в онлайн портал. Всичко, което е необходимо, е интернет връзка.

Повече от всякога възможности за предлагане на по-добро обслужване на клиентите

Когато клиентът се обади, за да уреди нещо, разбира се, искате да го улесните възможно най-бързо. Телефонната система подпомага това по различни начини, например:

– Цифров телефонен секретар: Това позволява на клиентите да оставят съобщение, когато опашката е твърде дълга или когато телефонът временно не може да бъде приет.

– Меню за избор: „За да ви обслужим по-добре, ви молим да изберете една от следните опции“. Когато чуете това съобщение, се използва меню за избор. Това може да помогне на клиентите да стигнат по-бързо до правилния отдел.

– Добре дошло послание: Задължително условие за професионално обслужване на клиенти. Съобщението за добре дошли позволява на клиентите да бъдат посрещнати по последователен и професионален начин.

– Опашка: Понякога може да има пиково натоварване, когато много клиенти се обаждат едновременно. Ако има повече клиенти, отколкото служителите могат да обработят, можете да използвате опашка за изчакване. Това е професионален начин да накарате клиентите да изчакат известно време – ако няма друга възможност – преди да им бъде отговорено.

– Записване на разговори: Записвайки разговорите, можете да обучите служителите си да помагат на клиентите по все по-добър начин. Можете също така да използвате този метод за записване на всякакви договорни споразумения.

Винаги на разположение с VoIP

Няма нищо по-неприятно от това да не сте на разположение, когато клиентът има нужда от вас. Телефонната система VoIP намалява този шанс по няколко различни начина:

– Филтър за повиквания: Това ви позволява (временно) да блокирате избрани входящи телефонни номера, за да запазите линията свободна за други номера.

– Директно прехвърляне на повикване: Затворен ли е центърът за обаждания? Няма проблем, входящите обаждания могат да бъдат директно пренасочени към мобилни телефони или дори към център за обаждания в чужбина.

– Управление на пиковия трафик: Ако провеждате изключително успешна маркетингова кампания, може да има пиково натоварване. С VoIP телефонна система това не е проблем и пиковият трафик се обработва безпроблемно.

Телефонията в облака е бъдещето и това бъдеще е сега

Хостваният VoIP ви дава повече гъвкавост, повече контрол и по-ниски разходи, което винаги е добре за малките и средните предприятия. Като ръководител на бизнес можете да се съсредоточите върху развитието на бизнеса си и повишаването на удовлетвореността на клиентите. И точно защото ащото е толкова просто и ефективно, не е необходимо да имате особени познания, обучение или специализиран персонал, за да използвате всички тези удобни функции.

Като предприемач вече имате достатъчно работа. Последното нещо, което искате, е да си блъскате главата над сложните детайли на старомодна телефонна централа. Накратко, бизнес обажданията в облак предлагат всичко, от което малките предприятия се нуждаят, за да процъфтяват в един все по-конкурентен и бързо променящ се бизнес свят.