Какво представлява вътрешната реклама и какви са нейните предимства?
Брандирането с цел рекламиране се вижда навсякъде – по улиците, телевизията, вътре в сградите и отвън. Всеки ден пред очите ни има десетки видове обяви и табели за различни бизнеси. Човек неволно или целенасочено купува тези стоки от външната или интериорна реклама.
Предимства на интериорната реклама
Ежедневно забелязваме във фитнеса, в търговския център, асансьора и на други места обяви и постери промотиращи дадени продукти или услуги. Постоянното срещане с тях дава на клиента несъзнателно да стигне до извода, че може да купи тези стоки или да се възползва от услугата. Преди да решите как точно искате да промотирате своите продукти или услуги, трябва да определите предимствата. Според екипът на Ребранд, вътрешното рекламиране има следните ползи и ефекти:
- перфектно покритие;
- добро въздействие върху целевата аудитория;
- не е досадна за купувачите;
- има дълъг и многократен контакт с клиентите;
- дава възможност за информиране за специални оферти или промоции;
Повишава осведомеността и познаваемостта за марката или продукта и покачва продажбите многократно.
Видове вътрешна реклама и изискванията към нея
Тя може да бъде в магазина, където да дава информация за определени продукти или промоции в определен обект, както и за промотиране в обществени места, които да информират за напълно различни стоки.
Вътре в обектите обикновено се използват POS материали, които насочват вниманието към нещата, които трябва да се продадат най-бързо и да се отличат по някакъв начин от конкурентите и да стимулират решения за покупка.
Основните тук са:
- стелажи, шкафове и други конструкции от презентационен характер;
- окачени конструкции – например манекени, воблери или друго;
- печатна вътрешна реклама – флаери, надписи, плакати и стикери;
- обемни букви и лога направени от плексиглас или меки материали като PVC фолио;
- различни видове вътрешни табели;
- декорации за стени и тавани;
Вътрешната реклама изпълнява много задачи от типа на информиране на клиента и познаване на характеристиките и качеството на продукта, както и напомняне на свързани с него други такива. Всички елементи позволяват икономични решения,също така и луксозни изпълнения в зависимост от нуждите и изискванията на клиентите.
Защо да поръчате изработката на интериорна реклама от професионалисти?
Хората с опит в печатането притежават машини за дигитален и широкоформатен печат, както и за гравиране и рязане. Те ще направят вашите рекламни материали изключително качествено. Цените за услугите на печатниците са индивидуални и зависят от спецификите на продукта.