бизнес онлайн

Успешен план за изграждане на добро присъствие онлайн

Присъствието онлайн ще ви даде възможност да достигнете до много хора, голяма част от които има реален шанс да се превърнат във ваши клиенти, ако добре сте построили присъствието си в мрежата.

За никого не е тайна, че една от успешните стратегии в съвременния бизнес е именно успешната му интеграция онлайн. В днешната статия решихме да дадем някои насоки, свързани с първите стъпки към полагането на основите на бизнеса ви онлайн.


Вероятно няма да е изненадващо да кажем, че добро решение за стартиране би било направата на уебсайт. Подберете подходящ хостинг план съобразно услугите и евентуалния трафик, който ще посреща уебсайта ви.

От съществено значение е да подберете добре името на домейна си. Оптималният вариант е то да бъде идентично с името на бранда ви, за да се придържате към идеята за консистентност. Още по-добре би било, ако е кратък – статистиките сочат, че дългите домейни се запомнят трудно и често биват сгрешавани от потребителите, което би могло да доведе до загуба на трафик за вашия бизнес.

От гледна точка на визията на сайта, опитайте да се придържате към максимално повече изчистеност – тенденциите ясно показват, че претрупаният дизайн не е най-успешният вариант за вас. Навигацията на сайта ви следва да бъде лесна и удобна за потребителите – разположете всички ключови компоненти на видни места. При наличието на толкова много конкуренция в интернет, потребителското търпение е с нисък праг – ако нещо по визията на сайта или функционалностите му се вижда трудно за ориентация на потребителите, то шансът да напуснат и да се преориентират към друг е наистина голям.

Интеграцията на продуктите, които предлагате, ако бизнесът ви е ориентиран към търговската дейност, е съществена част от онлайн присъствието. Внедрете онлайн магазин и осигурете надежден и коректен клиентски съпорт за своите потребители, който винаги да бъде насреща при евентуални изникнали въпроси.

Друг успешен вариант за комуникация с потребителите ви през уебсайта е създаването на имейл абонамент. Бихте могли да предложите ексклузивни оферти и новини за онези ваши клиенти, които се абонират. Направете график на имейлите, които ще изпращате, и с какво съдържание ще бъдат те.

Освен уебсайт, би следвало да установите и силно дигитално присъствие и в социалните мрежи. Проучете кои от тях максимално добре ще подхождат на бизнеса ви и акцентирайте усилията си именно там. Смята се за грешка опитът да присъствате навсякъде, тъй като социалните мрежи имат различни специфики и таргети и не всички от тях биха сработвали с вашата бизнес концепция. Ето защо е важно добре да проучите нишата си и да прецените къде най-добре би могла да се развивя тя.

Присъствието онлайн ще ви даде възможност да достигнете до много хора, голяма част от които има реален шанс да се превърнат във ваши клиенти, ако добре сте построили присъствието си в мрежата.