Блог, видеа, подкаст – разрастване на бизнеса онлайн
Влогърството или заснемането на видеа обрисува значителна част от присъствието в интернет. Индивидуални личности съумяват да построят цялостен личен бранд именно посредством направата на видео съдържание, което споделят със своите потребители.
Притежаването на успешен и бързоразвиващ се бранд не винаги е достатъчно, за да го задържите на челните позиции в потребителските предпочитания.
Интернет разкри един съвършено нов и различен начин за установяване на бизнес присъствие, какъвто преди мрежата не срещахме.
Комуникацията с клиентите е от ключово значение за успеха на всеки бранд и, в сферата на интернет, е единственият начин да съумеете да запазите доверието и обичта на хората към бизнеса си. За щастие, интернет позволява всевъзможни начини за изява и комуникация с потребителите – единственето, от което имате нужда, е въображение и качествено съдържание. Наблюдавайте и изследвайте отблизо потребителските навици и търсения, установете кои са нещата, които интересуват клиентите ви, и ги обвържете с продуктите и услугите, които предлагате.
За щастие начините, по които можете да се себеизразите и да достигнете до аудиторията, са много и предоставят различни възможности. Днес ще поговорим именно за това – чрез какви комуникационни средства бихте могли да осъществите връзка и контакт с клиентите си.
Интегрирайте блог в уебсайта си. Регулярното списване на статии, от една страна, придава динамичност и развитие на сайта ви, което е от особено значение за доброто позициониране в търсачките, а, от друга – спомага за информиране на клиентите. В блог статиите бихте могли да описвате какво ново потребителите ви биха могли да очакват от вас, както и да списвате текстове, които пряко се отнасят към сферата ви на дейност и опериране. Например, ако поддържате магазин за здравословни храни, бихте могли да включвате в блога си статии за здравословния начин за живот, съвети за спорт и описание на най-добрите артикули в асортимента си.
Влогърството или заснемането на видеа обрисува значителна част от присъствието в интернет. Индивидуални личности съумяват да построят цялостен личен бранд именно посредством направата на видео съдържание, което споделят със своите потребители. Бихте могли, като собственици на бизнес, да направите същото – инвестирайте в добра техника и се осланяйте на креативността си, за да създадете качествено видео съдържание, което да предоставите на своите потребители. Доказано клиентите предпочитат да са в постоянен контакт с любимия си бранд, така че определено това е инвестиция, която ще ви се отплати.
Друга форма на мултимедия, която бихте могли да създадете и кяото също добре би се сработила с цялостната ви концепция, е подкастът. Това е радио-форма, в която бихте могли да присъствате само вие под формата на монолог, или да каните регулярно и други личности, с които да създавате интересни и интригуващи разговори. Спрямо естеството на бизнеса ви, можете да каните експерти от вашата област, с които да обсъждате тенденции и да представяте продукти.
Независимо каква форма на изразяване изберете, не забравяйте да отделите достатъчно време и усилия в това качеството да бъде наистина на ниво. Интернет изобилства от съдържание, ето защо вашето трябва да изпъква и да е в пъти по-издържано от това на конкуренцията. Несъмнено това не би могло да остане незабелязано от страна на потребителите и бъдещите ви клиенти.