имейл маркетинг

Email маркетингът и защо е задължително да обмислите тази стъпка

Включването на персонализация в имейлите ви е добър способ за още по-категорично скъсяване на дистанцията между вас и абонатите ви.

Вероятно ви е добре известна важността от постоянна комуникация с клиентите онлайн. И докато редица бизнеси разчитат на социалните мрежи и платформи да представляват мост между сферата им на дейност и потребителите, съществува още един начин да поддържате контакт.


Ако все още имейл маркетингът не присъства сред целите, които си залагате по отношение развитие на бранда и бизнеса, то вероятно е време да преосмислите подхода си и час по-скоро да интегрирате този способ за комуникация.

Имейл маркетингът спада към собствените маркетинг канали, наред с уебсайта. Предоставяйки своите имейли, потребителите съзнателно скъсяват дистанцията и изявяват съществено желание за комуникация с предпочитания от тях бранд. Това, от своя страна, гарантира непрекъснат контакт. Всеки бизнес би могъл да състави своя имейл маркетинг и да го планира щателно – от честотата на изпращане до съдържанието на имейлите.

Най-често бизнесите избират ежеседмична или ежемесечна форма на изпращане – това са най-предпочитаните начини. Съдържанието, разбира се, би могло да заеме всякаква форма – като се започне от представяне на нови продукти и се стигне до споделяне с аудиторията на ексклузивни новини и оферти.

Една от важните стъпки, които следва да предприемете, е да оптимизирате имейл маркетинга си за мобилни устройства. Статиските сочат, че над 50% от ежедневния трафик идва от смартфони или таблети. Подразбира се, че е повече от наложително да направите така, че имейлите, които изпращате до вашите абонати да бъдат съобразени именно с тези устройства, които те използват най-често. Рядкото изпращане на писма или не добрата оптимизация на визуализирането положително ще доведе до спад в броя на хората, избрали да се абонират за вашия имейл бюлетин.

Включването на персонализация в имейлите ви е добър способ за още по-категорично скъсяване на дистанцията между вас и абонатите ви. По този начин ще акцентирате върху неизменната важност и значимост на всеки един от тях индивидуално.

Предлагането на ексклузивни оферти, новини и отстъпки е изключително подходящо съдържание за вашия имейл маркетинг. По този начин ще осигурявате на своите потребители информация и бонуси, до които не биха могли да имат достъп, ако не са ваши абонати. Организирането на игри чрез имейл абонаменти е също често срещан и изключително предпочитан ход. Както и да изберете да изглежда вашият имейл маркетинг, можете да бъдете сигурни, че това е една от най-успешните стратегии за изграждане на стабилна и устойчива потребителска група около вашия бизнес. По този начин вие не сте зависими от социалните мрежи и тяхното функциониране, за да запазите аудиторията си.

Онлайн присъствието би могло да заема всякакви форми, но една от задължителните такива безспорно е имейл абонаментът.