Блогърството е важен сегмент

Блогърството е важен сегмент от изграждането на дигитална стратегия.

Блогърството – важен сегмент от изграждането и поддържането на бизнеса

В днешната статия решихме да обърнем внимание на един аспект, който никак не бива никой бизнес да пропуска в личния си уебсайт. Блог секцията е важна част от цялостното бранд позициониране и изграждане.

Бързаме да отбележим, че наличието на блог не е ограничено само и единствено до конкретни бизнеси и сфери на професионална реализация. Всеки тип бизнес би могъл да предоставя адекватна, полезна и изчерпателна информация, съобразена със специфичната ниша, в която е позициониран. Ето защо напомняме, че присъствието на блог е от съществено значение за всеки бизнес. По-надолу в текста ще се опитаме да разясним защо това е така според бранд и маркетинг специалистите.

За какво бихме могли да използваме един блог за целите на нашия бизнес?

Уебсайтът, който представя вашия бизнес, би бил никак пълен, ако липсва блог секция. Aко се чудите с какъв тип съдържание бихте могли да я запълните, то сме повече от щастливи да ви предоставим няколко идеи.

Блог статии с лекота бихте могли да използвате за промотиране на вашите продукти или услуги. Никак не е достатъчно да ги представите на аудиторията и бъдещите си клиенти само чрез продуктовите страници. Ако бизнесът ви представлява интерес за някого, то е повече от възможно въпросният потенциален клиент да пожелае да узнае повече за предлаганите продукти или услуги – какъв по-добър начин за това от разписването на съдържание, което да съумее детайлно и подробно да ви представи пред аудиторията?

Блог статии бихте могли да списвате и не само с цел представяне на продукти или услуги – съвсем удачно е да предоставите по-обща и широка информация, касаеща нишата, в която се разполага вашият бизнес. Статии с ценни съвети, идеи и споделяне на „тайни от кухнята“ биха били изключително полезни и стойностни като информация за бъдещите ви клиенти. По този начин вие съвсем успешно и умело съумявате да изградите доверие в бранда си, а, както знаем, това е повече от важно и задължително за неговото последващо професионално развитие и успех.

С каква честота да публикувате в блога си?

Не ви съветваме да се ангажирате с публикуване твърде често – безспорно смятаме, че е по-важно да заложите на качеството, отколкото на количеството. По-добре си дайте повече време в изграждането и разписването на една статия, отколкото да публикувате регулярно, но за сметка на качественото съдържание. Бъдете сигурни да поверите задачата по разписването на текстовете си на професионални копирайтъри, които лесно ще създадат стойностно съдържанието, което ще е и оптимизарането за търсачките. Последното, както може би добре знаете, не е никак без значение.