Няколко съвета за изграждане на успешен email маркетинг
Всъщност първата стъпка към изграждането на успешен имейл маркетинг е именно полагането на здравите и стабилни основи преди това.
В предишни статии сме засягали въпроса, касаещ email маркетинга – споменавали сме колко е важен за изграждането на стабилна и консистентна аудитория около бранда.
Друга съществена особеност, която ви е от особена полза, е че имейл маркетингът е собствен дигитален маркетингов канал – колкото и много последователи да има бизнесът ви в социалните мрежи, те не са ваша лична платформа и винаги могат да преустановят дейност, което ще доведе до това вие да изгубите аудиторията си онлайн. Имейл маркетингът ви защитава от тази гледна точка – чрез него вие общувате с потребителите си пряко и независимо от трети лица.
Ето няколко съвета, които биха ви помогнали в това да изградите наистина успешен имейл маркетинг около своите сайт и бранд
Бъдете ясни в призива си за действие
Предоставяйки опцията за имейл маркетинг на своите потребители или клиенти, вие, съвсем естествено, следва да го помолите за предоставяне на техния имейл и да им съобщите какви ще бъдат ползите от това за тях. Даваме ви два прости ориентира, които със сигурност ще се отразят положително – бъдете конкретни и кратки. Избягвайте да изисквате от хората твърде много стъпки, тъй като това би могло да им се стори особено ангажиращо. В общия тон на цялостната ви концепция им предложете да подадат имейл адреса си и в не повече от три изречения споделете с тях защо това би им се отплатило. Тук е моментът да разкажете за всички допълнителни функции и достъпи, които ще им предоставяте ежеседмично или ежемесечно.
Възползвайте се от положителните аспекти на лендинг страниците
Създаването на отделна лендинг страница, която да обслужва единствено имейл абонамента на сайта ви е всъщност брилянтен ход. Спрете се на дизайн за нея, който е консистентен с цялостния такъв на уебсайта ви, за да не губят потребителите ви нишката и да асоциират едното с другото. В едната й половина бихте могли илюстративно да представите онова, което хората „печелят“ – повече информация, персонализирано съдържание, достъп до определени функции. В другата половина пък задайте именно полето, в което да въведат имейла си. Така бихте били максимално конкретни към потребителите си.
И, разбира се, залагайте на качествени продукти, услуги и съдържание
Ако общодостъпните ви продукти, услуги и съдържание не носят особено голяма полза за потребителите ви, то тогава те не биха си направили труда да предоставят имейл, за да получават още от същото. Всъщност първата стъпка към изграждането на успешен имейл маркетинг е именно полагането на здравите и стабилни основи преди това. Поддържайте и честа и искрена комуникация с потребителите си – социалните мрежи са идеален способ за това.