Станете експерт в бизнеса следвайки тези 5 съвета
Ето как успешно да позиционирате себе си и марката си в море от конкуренти.
Много хора мислят че са водещи експерти, но истината е, че само малцина са в състояние да направят професия от това да са експерти. За да станете истински експерт в бизнеса, е необходимо всеотдайност, време и упорит труд, за да изградите стабилно доверие.
За да изградите авторитет и информираност за вашата марка и да победите конкуренцията си, трябва да вложите време и усилия, за да се утвърдите като експерт. Ето как HubSpot успя да стане водещ експерт в дигитален маркетинг. Това е и същата причина, поради която много други бизнеси, като Basecamp и Slack, успяха да победят по-успешни марки по пътя си към върха, като просто покажат авторитет.
Независимо дали сте физическо лице или фирма, който иска да стане експерт в даден бизнес, ето пет прости стъпки, които можете да следвате, за да започнете.
1. Стартирайте блог и създайте аудитория.
Стартирането на блог е една от най-лесните първи стъпки, които можете да направите, за да станете експерт. Това увеличава видимостта ви в търсачките, плюс можете да споделяте идеите и мненията си и да достигнете до вашата целева аудитория едновременно. Можете също да използвате блога си, за да създадете първата си лоялна група последователи, като разширите списъка с имейли и им изпратите бюлетини.
2. Споделете знанията си безплатно.
За да демонстрирате своя опит и стойност, ще трябва да раздадете някои от най-добрите си уроци безплатно. Чудесен начин, който можете да използвате за това, е видеото. Хората консумират видео повече от текст. Използвайте го във ваша полза, като създавате информативни видеоклипове и ги споделяте безплатно с вашата аудитория. Можете лесно да създадете канал в YouTube или Facebook и да започнете.
3. Напишете книга.
Написването на книга е един от най-добрите начини да демонстрирате знанията и авторитета си. Нищо не казва, че сте експерт повече от това да добавите „автор“ към резюмето или биографията си. Благодарение на платформи за самоиздаване като Kindle Direct Publishing , издаването на собствена книга е по-лесно от всякога. Всъщност можете да напишете книга на Word файл, да я форматирате и да я качите в Amazon, за да я публикувате в рамките на 48 часа. Още по-добре, можете да напишете книга и да я разпратите безплатно, за да разширите списъка си с имейли, докато популяризирате останалите си продукти.
4. Посещавайте конференции и се свързвайте с хора.
Сега, когато вече имате блог, имейл списък, канал в YouTube и книга, можете да започнете да ги популяризирате, за да изградите марката си. Вместо да претендирате че сте експерт, сега имате доказателства, за да го подкрепите. Започнете да посещавате конференции, срещи и събития, свързани с вашата индустрия и се свързвайте с хора. Мрежа с други експерти и изграждане на връзки. Ако сте свършили добра работа в създаването на страхотно съдържание, можете да бъдете поканени да говорите и на събития.
5. Пишете като гост автор и се запишете за подкасти.
След като започнете да блогвате, създавате видеоклипове и създавате съдържание, ще станете по-откриваеми. Въпреки това, за да достигнете нови висоти и да отидете отвъд, е необходимо да се популяризирате като експерт пред нова публика. Ето защо много експерти – Ричард Брансън, Елон Мъск, Бил Гейтс – често пишат публикации за популярни блогове и се появяват в интервюта за подкасти.
Можете да използвате същата стратегия, за да промотирате своя блог и марката си пред нова аудитория. Просто намерете блог, който приема публикации и им дайте идея. След като имате добро портфолио от публикувани статии, можете да създадете специален раздел на вашия уебсайт, който да показва всички уебсайтове, в които сте присъствали.
Никога не спирай да се учиш
Дори след като сте се утвърдили като експерт, трябва да продължите да практикувате и да продължите да се обучавате, за да си осигурите повече стойност. Част от процеса е да бъдете в крак с актуалните новини от бизнеса и следване на най-новите тенденции. Докато продължавате да увеличавате знанията си, ще имате още какво да споделяте и обучавате. В крайна сметка ще видите повече хора да се събират около вас, за да слушат вашите мнения и да следват съветите ви.