Програми за мотивация на служителите
Дръжте работниците си вдъхновени като приложите програма за мотивация на служителите.
- Поддържането и мотивирането на вашите служители е от съществено значение, за да се гарантира, че те остават продуктивни и дават най-доброто от себе си.
- Обучителните програми, мотивационното съдържание и случаен подарък са чудесни начини да стимулирате служителите си да положат допълнителни усилия.
- Програмите за обучение са особено ефективни, ако обърнете внимание на интересите на вашите служители и създадете програма, която е информативна и ангажираща.
Вашата компания може да се възползва от мотивацията на служителите. Важно е да възнаградите персонала си за тяхната упорита работа чрез признание, специални привилегии или подаръци. Програма за мотивация на служителите показва на вашите служители, че вашата компания се грижи за техния успех. Мотивирайте персонала си и тяхната работа ще надмине очакванията ви.
Техниките за мотивация на служителите създават основата, която поддържа вашата работна сила щастлива и продуктивна. Подкрепящата работна атмосфера води до положителна мотивация на служителите и подобрява морала. Освен това работниците, които имат страхотно отношение, служат като пример за нови служители, които се присъединяват към организацията. Мотивирането на служителите може да идва под много форми.
Ето няколко идеи, за да започнете:
- Помислете за мотивационна програма за обучение на служителите.
- Използвайте мотивационни статии и други материали, за да вдъхновите работниците си. Давайте подаръци подаръци като стимул за повишаване на мотивацията на персонала.
- Прилагане на програма за обучение за повишаване на мотивацията на служителите.
Обучителните програми използват теории за мотивация на служителите, за да предложат най-добрите класове и инструменти за обучение за вашата компания. Някои от най-успешните компании в света използват програми за обучение и мотивация на работниците.
Съвети за мотивиране на служителите по време на обучение
Изследване, проведено от Global Journal of Commerce and Management Perspective, установи, че обучението е съществен компонент в системата за производителност на бизнеса. Обучението не само подобри представянето на служителите, но и подобри производителността на организацията като цяло.
Обучението е безценен ресурс, който трябва да бъде използван от всеки бизнес и трябва да бъде непрекъснат процес за продължаване на растежа в бизнеса.
Ето няколко съвета за създаване на програма за обучение на служители, която ще даде резултати.
1. Направете го ангажиращо.
Обучението не е много ефективно, ако никой не му обърне внимание. Подлагането на вашите служители на сухи, не вдъхновени образователни материали или говорители е малко вероятно да доведе до резултатите, които търсите.
Вашата програма трябва ясно да формулира целта, за която вашият бизнес работи, и да обясни защо те са толкова жизненоважни за постигането на тази цел. Ако не ги накарате да се чувстват свързани с вашето виждане, за тях е по-трудно да оценят работата, която вършат.
2. Инвестирайте във висококачествено съдържание.
Инвестирайте във висококачествено съдържание, ако правите видео обучение или печатате брошури. Това не означава, че трябва да наемете Стивън Спилбърг да нарави видеоклиповете ви. Но влагането на допълнителни усилия да инвестирате в производствена стойност може да измине дълъг път към задържане на вашите служители, заинтересовани и ангажирани във връзка с личния коучинг, който предоставяте.
3. Разкажете своята история.
Друг начин да ангажирате аудиторията си е да разкажете историята си и това, което ви накара да започнете бизнеса на първо място. Съществуващите ви служители вече разбират широките стъпки на това, което прави компанията и какви проблеми решава. Но те може да не знаят вашата лична мотивация зад развитието на бизнеса.
Това е чудесна възможност да се свържете с вашия екип и да им обясните вашите лични цели. Лесно е да бъдеш безразличен, ако чувстваш, че не си лично свързан с целите на компанията. Обясняването на предишната история или обстоятелствата, които водят до развитието на вашия бизнес, могат да доведат до това, че служителите трябва наистина да ценят работата си и да оценят влиянието, което работата им оказва върху компанията и вашите клиенти.
4. Насърчаване на обратна връзка и участие.
Комуникацията е ключова в отношенията служител и мениджър. Въпреки че комуникацията трябва да бъде част от ежедневния ви работен ден, обучението на служителите е чудесна възможност да проверите и да видите дали има някакви проблеми, които са трудни за разрешаване.
Ако провеждате обучение в личен план, задайте на служителите си въпроси относно техните работни места и какво може да направи компанията, за да им помогне да се почувстват по-ангажирани и подкрепени. Ако става въпрос за онлайн обучение, включете някъде в обучението раздел за обратна връзка, където служителите могат да представят своите притеснения. Освен това помага да получите обратна връзка относно самото обучение, за да го подобрявате непрекъснато и да развивате вашите материали.
5. Направете го интерактивен.
Ако просто принудите служителите си да гледат образователно видео, това може да им помогне да научат някаква техническа информация, но е малко вероятно да повлияе на цялостното им чувство за ангажираност. Ако обучението е по-скоро интерактивно преживяване, е по-вероятно да повлияе положително върху морала на служителите.
Ако имате умения в уеб разработките (или достъп до някой, който прави), създаването на интерактивни видеоклипове и онлайн медии може да бъде чудесен начин за обучение.
Ако не сте достатъчно технологични, бихте могли да направите нещо като създаване на стимули за служителите за завършване на определени обучения. Например служителите, които завършат определена програма за обучение, могат да работят по определени проекти. Или дори нещо по-малко официално като предлагане на безплатна пица в петък на тези, които участват в програма. От вас зависи как да стимулирате служителите си, но ако искате да увеличите мотивацията, трябва да им дадете повече от просто небрежно образователно съдържание.
6. Вдъхновете екипа си с мотивационни статии и плакати.
Използването на визуални помагала променя начина, по който служителите виждат своя успех. Всички сме виждали мотивационните плакати и статии, но те могат да бъдат по-полезни, отколкото може би мислите.
7. Създайте мотивация на работниците със стимули.
Служителите обичат наградите за упорит труд, а прекрасен мотивационен инструмент са подаръците. Вашите служители ще се стремят да направят всичко възможно и това ги предизвиква да подобрят производителността чрез приятелска конкуренция и признание за добре свършена работа.
- Служителите трябва да се чувстват насърчени и мотивационните техники могат да постигнат целта да мотивират служителите ежедневно.
- Използвайте анкети за мотивация на служителите, за да прецените морала на служителите си. Помолете персонала да посочи какво ги мотивира. Основните възможности за избор включват признаване, парични награди и специални привилегии.