Александър Димитров и следващата стъпка на А1 България

След години на намаляващи приходи, две ребрандирания и навлизане на нови ниши като разплащания и предоставяне на медийно съдържание, изпълнителният директор на A1 България Александър Димитров вярва, че телекомът е намерил вярната формула за растеж. „Какво смятаме, че правим най-добре? Ние смятаме, че свързваме хора, места и неща с технологиите. Дали ще е мобилна връзка, фиксирана връзка или ИТ решение за някоя банка, дали ще е телевизонен канал или музикална услуга – опитваме се да правим технологиите по-достъпни за хората“, казва Димитров в интервю за новия брой на Forbes, който е вече на пазара.

Специална тема на броя: Телекомуникации

Други теми в броя:

Фамилни компании в България;

10 съвета за създаване на успешен бранд;

Най-иновативните компании в света;